قوانین و مقررات ثبت سفارش و خرید کالا :
- انتخاب کالا : مشتری باید قبل از انتخاب کالا اطلاعات مربوط به کالا را به صورت کامل مطالعه کند تا بتواند کالا را به درستی انتخاب نماید.
- ثبت سفارش : هنگام انجام مراحل خرید کالا حتما باید اطلاعات مشتری به صورت کامل وارد شود و اطلاعات درست وارد شود تا هنگام ارسال کالا اطلاعات به درستی تحویل پیک یا پست داده شود .
- روش های پرداخت هزینه کالا : هزینه تمامی سفارشات در استان تهران را می توان درب منزل پرداخت کرد و یا از طریق درگاه آنلاین فروشگاه پرداخت کرد , هزینه تمامی سفارشات خارج از استان تهران هنگام ثبت سفارش از طریق درگاه پرداخت آنلاین دریافت می شود .
- روش های ارسال کالا : تمامی کالا ها در استان تهران به دو روش ارسال با پیک و پست انجام می شود و در خارج از تهران با پست ارسال خواهد شد .
- خریداران محترم گیفت کارت می بایست شماره تلفن همراه خود را به صورت دقیق وارد نمایند زیرا کد گیفت کارت خریداری شده برای شماره ثبت شده ارسال خواهد شد، در صورت اشتباه بودن شماره تلفن همراه ارسال مقدور نمیباشد و فروشگاه گیم پلی هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان احتمالی نخواهد داشت.
- پس از گذشت مدت زمان تست کالا ( درج شده در صفحه محصول ) امکان عودت کالا به هیچ وجه وجود ندارد.
شرایط ۷ روز مهلت تست اصالت کالا
- دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۷ روز ضمانت اصالت کالا است.
- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی ، ریختن مایعات و نوسانات برق دستگاه را از تعهد تیم فنی گیم پلی خارج میکند.
- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود و تیم فنی گیم پلی هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.
- در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، تیم فنی گیم پلی مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت.
- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی گیم پلی خارج میشود.
- در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و همتراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.
- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
- در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر، خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی گیم پلی است .
- بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات تیم فنی گیم پلی نیست.
- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.
سایر قوانین و مقررات :
- خریدار موظف است حین مراجعه مامور پست یا پیک و یا باربری به آدرس و مکان مورد نظر مطابق فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، طی مدت زمان تعیین شده در اعلامیه سایت پست به واحد پستی محل سکونت خود مراجعه نموده و برای دریافت کالا اقدام نماید. واضح است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده فرم سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه ارسال مجدد بطور کامل به عهده خریدار خواهد بود.
- خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست یا پیک یا باربری کاملاً آن را بازرسی کرده و به محض مشاهده آثار شکستگی و آسیب دیدگی از قبول آن خودداری کند. مسئولیت شکستگی و یا معیوب بودن ظاهر و بسته کالا بعد از تحویل یا دریافت کالا توسط خریدار به عهده فروشنده نمی باشد و اجناس دارای آسیب فیزیکی شامل گارانتی تعویض یا برگشت وجه نمی گردد.
قوه قهریه
- تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، گیم پلی شاپ هیچ گونه مسئولیتی ندارد.