بازی فانتوم بلید زیرو نیمه جهان باز خواهد بود
بازی Phantom Blade Zero جزو بازی های دوست داشتنی و جذابی است که انتظار بسیار زیادی برای انتشار آن میرود ، این بازی در سبک اکشن ، ماجراجویی و نقش آفرینی منتشر خواهد شد که در مراسم های تابستانه امسال بخشی از گیم پلی بسیار جذاب این بازی نیز به نمایش درآمد و توسعه دهندگان آن اطلاعات تازه ای را مانند سبک متفاوت و ساختار جذاب بازی را به اشتراک گذاشتند .
به تازگی خبری از بازی فانتوم بلید زیرو به صورت رسمی مشخص شد که عنوانی کاملا جهان بازی نخواهد بود و دنبال کننده ساختار نیمه جهان باز خواهد بود ، در مورد این بخش کارگردان این بازی با مصاحبه ای که داشته اطلاعات تازه ای را به اشتراک گذاشته و در ادامه آن ها را بررسی میکنیم .
کارگردان این بازی اعلام کرد که این عنوان بر خلاف دیگر استودیو های رقیب و بازی های قدیمی تر آن ها که دارای یک نقشه جهان باز وسیع بودند و پلیر بدون محدودیت میتوانست به بخش های مختلف نقشه سرک بکشد در این بازی قاعده و ساختار متفاوت خواهد بود و فانتوم بلید زیرو دارای نقشه ای یک پارچه نخواهد بود .
در مصاحبه ای که کارگردان بازی با رسانه GamesRadar داشت توضیح داد که این ویژگی های مختلف بازی چگونه عمل میکنند و همچنین به موضوع جهان باز نبودن این بازی اشاره کرد و درباره آن گفت :
بازیکنان در نقشه یکپارچه میتوانند بخش های مختلف را کاووش کنند اما نقشه بازی بزرگ و جهان باز نیست و هر منطقه به یکدیگر متصل است .
البته این مورد شبیه ساختار نقشه بازی های استودیو فرامسافتور مانند الدن رینگ و دارک سولز خواهد بود اما منطقه های مختلف به یکدیگر به صورت یکپارچه متصل خواهند بود .