زخم ها و جراحت در بازی متال گیر سولید ۳ اسنیک ایتر در روند گیم پلی تاثیر گذار است
بازی Metal Gear Solid 3 Snake Eater از ریمیک ها و بازسازی های بسیار بزرگی است که انتظارات برای تجربه این بازی تا میزان بسیار زیادی فرا رفته است و طرفداران بسیار زیادی تا به امروز خواهان تجربه آن هستند و استودیو Konami سازنده این بازی در طی تریلر ها و جزییاتی که از این بازی منتشر کرده است نشان داده است که به علاوه گیم پلی خیره کننده موارد بسیار زیادی برای تجربه ای خاص و متفاوت از سری متال گیر پیاده سازی شده اند و موارد بسیار زیاد و متفاوتی در این بازی بر روی گیم پلی تاثیر گذار هستند .
به تازگی تهیه کننده بازی Metal Gear Solid Delta Snake Eater در مصاحبه ای که داشته است در مورد فیزیک زخم ها و ماندگاری آن ها و درنتیجه تاثیر خم ها و جراحت ها در جریان گیم پلی توضیحاتی را داده است و اعلام کرده است که زخم ها و جراحت ها میتوانند تا میزان قابل توجهی بر روی بازدهی Snake ( شخصیت اصلی بازی ) تاثیر گذار باشند که موردی بسیار جذاب و نشان دهنده فیزیک و ساختار فوق العاده این بازی میباشد .
تا زمان انتشار بازی متال گیر سولید ۳ اسنیک ایتر زمان نسبتا زیادی باقی مانده است و به همین دلیل جزییات و نکات بسیار زیادی از این بازی منتشر میشود و این روند نیز ادامه دار خواهد بود و طبق اعلام های قبلی زخم ها و جراحت ها به صورت پویا و کاملا باور پذیری بر روی بدن کاراکتر اصلی بازی ایجاد میشوند و بر طرف نمیشوند و به همین دلیل پلیر ها تجربه ای بسیار خاص و متفاوت با چالش های که در نتیجه این موارد ایجاد میشود رو به رو خواهند بود .