سیستم مقابله با دشمنان در نسخه بازسازی سایلنت هیل ۲ تغییراتی داشته است
بازی Silent Hil 2 Remake از بازسازی های مورد انتظار سال ۲۰۲۴ است که به زودی به تجربه آن میپردازیم ، این بازی اطلاعات و نکات بسیار مهم و جذابی را از خود به اشتراک گذاشته است و میتوان شاخص ترین آن ها را کیفیت و گرافیک بسیار بسیار افزایش یافته و جذاب بازی دانست که به خوبی توانسته هسته کلاسیک خود را حفظ کند ، به تازگی نیز جزییات تازه ای از این بازی منتشر شده است که یه این نکته اشاره میکند که این بازی پیشرفت ها و تغییراتی را نیز در مکانیزم های گیم پلی خود داشته است .
به تازگی تهیه کننده بازی سایلنت هیل ۲ به همراه استودیو Konami تایید کرده است که این بازی دارای تغییراتی در گیم پلی بوده و این مصاحبه به تغییر مواجهه و مبارزات بازی اشاره کرد و اعلام کرد که این موارد باز طراحی شده اند و ساختار تازه ای را ارائه میدهند البته پس از اعلام این موضوع تهیه کننده این بازی تایید کرد که این عنوان به اصالت خود پایدار خواهد بود تا همان حس کلاسیک و جذاب خود را ارائه دهد .
تهیه کننده بازی Silent Hill 2 آقای موتوی اوکاموتو در مصاحبه ای که اخیرا داشتضمن اعلام نکات بخش های قبلی جزییات دقیق تری را در این باره ارائه داد ، او اعلام کرد که نحوه قرار گیری دشمنان دستخوش تغییراتی جزیی بوده است تا پلیر های کلاسیک این بازی نیز در کنار تجربه ی ساختاری جدید بتوانند از این مورد لذت ببرند و همچنین او اعلام کرد که با عرضه این بازی در تلاش برای احیای بازی های ترسناک رواشناختی هستند .
این بازی به زودی برای کنسول نسل نهمی Playstation و رایانه های شخصی منتشر میشود و به علاوه این بازی چند پروژه دیگر از دنیای Silent Hill در دست ساخت قرار دارد .