توضیحات کارگردان بازی The Thing Remaster در مورد تغییرات

توضیحات کارگردان بازی The Thing Remaster در مورد تغییرات

توضیحات کارگردان بازی تینگ در مورد تغییرات نسخه ریمستر نسبت به نسخه کلاسیک

بازی The Thing Remastered از عناوینی بود که امسال معرفی شد و برای طرفداران قدیمی بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن خبر جالبی بود ، این بازی در ابتدا برای کنسول PS2 منتشر شده بود و تقریبا دو دهه از انتشار آن گذشته بود که در طی رویداد های اخیر به طور رسمی از نسخه ریمستر این بازی رو نمایی شد .

به تازگی کارگردان این بازی اطلاعات و جزییات جدیدی را مبنی بر مراحل تولید و تغییراتی که این بازی نسبت به نسخه اصلی داشته است اطلاعات و جزییاتی را به اشتراک گذاشته و به تغییرات و پیشرفت های این بازی پرداخته است .استودیو بازیسازی Nightdive وظیفه توسعه و ساهت نسخه ریمستر بازی د تینگ را بر عهده دارد و در ساخت پروژه های ریمستر شده و بازسازی شده به مهارت بسیار زیادی رسیده و به نوعی امتحان خود را در این کار پس داده است و پروژه های مانند سیستم شاک و استار وارز دارک فورسز ریمستر را در کارنامه خود دارد که نظرات مثبت زیادی را هم برای این استودیو به همراه داشته است .

جدید ترین پروژه این شرکت بازی The Thing است و طبق اعلام سازندگان یک ریمستر تمام عیار با حس کلاسیک و ظاهری مدرن است که محصول سال ۲۰۰۲ میلادی بود ، مارک اتکینستون کارگردان این بازی در مصاحبه تازه خود به نکات مختلف این نسخه ریمستر پرداخته است ، در ابتدای صحبت های خود به اصلاح بافت ها و برخی از مناطق اصلی بازی اشاره کرد و بر روی اصلاح کیفیتی بافت ها نیز توضیحاتی را ارائه داد ، برای مثال ممکن است این اصلاح ها باعث شود تا پلیر ها در مکانی با مهمات بسیار محدود گرفتار شوند وبه علاوه تجربه اصلاح شده بصری تاثیرات آن را بر روی گیم پلی نیز شاهد باشند .

در بخش های دیگر صحبت های خود به درجات سختی بازی نیز اشاره کرد و اعلام کرد که بر خلاف نسخه اورجینال این بازی که امکان تنظیم درجه سختی وجود نداشت در نسخه ریمستر شما میتوانید از طریق منو و تنظیمات درجات سختی را تنظیم کنید .البته این بازی یک ویژگی بسیار خاص و جذاب دارد که به طور رسمی و دقیق به آن اشاره ای نشد اما ویژگی بسیار جذابی است و به پلیر ها این امکان را میدهد که میان نسخه اورجینال این بازی و نسخه ریمستر شده سوییچ کنید و در هر دو حالت بتوانید این عنوان اکشن ، ماجراجویی و ترسناک را تجربه کنید ، مراحل ساخت با موتور گرافیکی اختصاصی این استودیو با نام KEX Engine در حال توسعه است وبه علاوه اصلاحات و بهبودی در بافت ها و انیمیشن های بخش های مختلف و آب و هوا از کیفیت ۴K و ۱۲۰ فریم نیز پشتی بانی خواهد کرد .

بازی The Thing Remastered در سال جاری میلادی برای کنسول های نسل هشتمی و نهمی تمامی پلتفرم ها و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *